وبلاگ دنیای پی سی وب شعبه دیگری ندارد

وبلاگ دنیای پی سی وب یکی از زیر شاخه های وب سایت بزرگ پی سی وب می باشد .

وبلاگ دنیای پی سی وب شعبه دیگری ندارد

وبلاگ دنیای پی سی وب یکی از زیر شاخه های وب سایت بزرگ پی سی وب می باشد .

طراحی انواع وب سایت در تهران توسط گروه طراحی پی سی وب

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

جنشواره بهاری کانون ای اس ای – تخفقیف های اسثنایی در کانون isi منتظر شماست … :

سلام ،  باتوجه به آغاز فصل بهار کانون isi – حرفه ای ترین گروه ترجمه تخصصی پروژه های درسی ، برای افزایش رضایت مندی مشتریان خود اقدام به برگذاری جشنواره ای نموده است ، در این جشنواره تمامی سفارشات با تخفیف های استثنایی ارائه میشود . در ادامه با این جشنواره بیشتر آشنا خواهید شد ….

جنشواره بهاری کانون ای اس ای

جنشواره بهاری کانون ای اس ای :

داستان این جشنواره : همواره ما از هر فرصت و بهانه ای برای حمایت از مشتریان مان و افزایش رضایت مندی مشتریان مان استفاده میکنیم ، و این جشنواره نیز فرصتی برای دانشجویان و کاربران گرامی می باشد که بتوانند سفارشات خود را با تخفیف های استثنایی در کانون ای اس ای ثبت نمایند

کمی بیشتر در رابطه با این جشنواره بدانید : اگر تمایل دارید در رابطه با جنشواره بهاری کانون ای اس ای بیشتر بدانید ، پیشنهاد میکنیم این بخش را نیز مطالعه و بررسی نمایید ، سعی میکنیم به برخی از سئوالات احتمالی شما نیز پاسخ دهیم :

در جشنواره بهاری کانون ای اس ای چه تخفیف هایی وجود دارد ؟

کانون ای اس ای در این جشنواره تخفیف های ویژه ای را برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است که تمامی کاربران ، مشتریان قدیم و جدید ما میتوانند از این تخفیف ها استفاده نمایند ، توجه داشته باشید این تخفیف ها به مدت محدود هستند و صرفا در مدت جشنواره امکان استفاده از آنها وجود دارد .

چه محصولاتی شامل تخفیف می شوند ؟

این تخفیف برای تمامی محصولات کانون ای اس اس می باشد مثل : اکسپت مقاله / اکسپت مقاله isi – چاپ مقاله isi / چاپ مقاله – ترجمه مقاله isi / ترجمه مقاله و… می باشد . و شما کاربران گرامی میتوانید در هنگام سفارشات خود میتوانید از این تخفیف ها استفاده نمایید .

چگونه میتوانیم از این تخفیف ها استفاده نماییم ؟

این تخفیف ها بسته به نوع سفارش شما به طور کلی از ۱۰ درصد تا ۲۵ درصد می باشد و باتوجه به این که در سفارشات مختلف این میزان تخفیف متفاوت است برای اطلاع از میزان تخفیف ، میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کانون isi تماس حاصل فرمایید ، و از تخفیفات ویژه این جشنواره استفاده نمایید :

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۲۴۶۱۷۱ – موبایل : ۰۹۳۹۱۰۵۵۱۶۲

ایمیل – پست الکترونیک کانون ای اس ای  : kanoonisi.ir@gmail.com

p30web-kanoni-takhasosi

درباره کانون isi بیشتر بدانید :

گروه کانون isi مجموعه ای علمی پژوهشی با کادری با تجربه و متخصص است ، مجموعه کانون ای اس ای فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ به همت جمعی از متخصصان و اساتید با انگیزه دانشگاهی به صورت غیر رسمی آغاز نموده است ، و با طراحی مجدد سایت وب سایت این گروه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی آغاز نمود ، مشتری محوری یکی از اصولی اصلی در این مجموعه می باشد .

در صورتی که مایل هستید در رابطه با این گروه بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم ” معرفی سایت کانون ای اس ای در پی سی وب ” را نیز مشاهده بفرمایید

نکات مهم :

همچنین میتوانید جهت ثبت سفارش ترجمه مقالات خود  از بخش ” ثبت سفارش ترجمه مقالات ” و ” تماس با گروه ترجمه مقالات کانونی ” استفاده نمایید .

در صورتی که از طریق این مقاله با کانون ای اس ای تماس حاصل نمودید میتوانید با اعلام نام ” پی سی وب ” از تخفیف ویژه تری برخوردار شوید ،

لازم به ذکر است باتوجه به محدود بودن زمان این جشنواره بهتر است سفارشات خود را در اسرع وقت ثبت نمایید

باتشکر / واحد اطلاع رسانی مجموعه کانون ای اس ای / پی سی وب

  • ۹۵/۰۲/۰۲
  • طراحی سایت پشتیبانی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی