وبلاگ دنیای پی سی وب شعبه دیگری ندارد

وبلاگ دنیای پی سی وب یکی از زیر شاخه های وب سایت بزرگ پی سی وب می باشد .

وبلاگ دنیای پی سی وب شعبه دیگری ندارد

وبلاگ دنیای پی سی وب یکی از زیر شاخه های وب سایت بزرگ پی سی وب می باشد .

طراحی انواع وب سایت در تهران توسط گروه طراحی پی سی وب

طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی سایت کانون isi

معرفی سایت کانون در پی سی وب - معرفی سایت کانون isi در پی سی وب :

باسلام / با معرفی سایت دیگری در خدمتتون هستیم در معرفی سایت امروز قصد داریم به معرفی وب سایت گروه ترجمه کانون بپردازیم ، کانون isi - یک وب سایت در زمینه ترجمه مقاله ، چاپ مقاله ، اکسپت مقاله isi و... می باشد و شما میتوانید برای چاپ مقاله isi ، ترجمه مقاله isi از خدمات این وب سایت استفاده نمایید ،  پس با ما همراه باشید تا با این وب سایت بیشتر آشنا شوید :

معرفی سایت کانون در پی سی وب

معرفی سایت کانون در پی سی وب :

نام فارسی وب سایت : گروه ترجمه کانون / نام لاتین وب سایت : kanoonisi

آدرس اینترنتی وب سایت : kanoonisi.ir - نوع دامنه : ملی - ایران

زبان سایت : فارسی  fa-p30web  – نوع وب سایت : پرتال / وب سایت انجام خدمات چاپ و ترجمه مقاله

خدمات : ترجمه مقاله / ترجمه مقالات - چاپ مقاله / چاپ مقاله / چاپ مقاله isi - اکسپت مقاله / اکسپت مقاله isi - پایان نامه

توضیحات کوتاه : حرفه ای ترین گروه ترجمه تخصصی پروژه های درسی

بیشترین کلمات جستجو شده : اکسپت مقاله ، ترجمه تضمینی ، چاپ مقالات isi ، اسلایدر مقالات ، ترجمه مقالات و...

تماس با کانون isi - ارتباط با گروه ترجمه تخصصی مقاله isi :

مشاهده وب سایت : جهت مشاهده وب سایت گروه ترجمه کانون کلیک کنید .

شماره تماس :۰۹۳۹۱۰۵۵۱۶۲ - ایمیل - پست الکترونیک وب سایت : : kanoonisi.ir@gmail.com

آدرس : خیابان انقلاب بین ۱۲ فروردین و منیری جاوید، ساختمان ۳۱۰، طبقه ۲،واحد ۱۰۶

معرفی سایت کانون در پی سی وب

برخی از مهم ترین خدمات گروه ترجمه کانون :

ترجمه انواع مقالات با بالاترین کیفیت  - پذیرش و ترجمه فوری مقالات :

گروه تخصصی کانون به دلیل همکاری با بهترین مترجمان ایرانی آماده ارایه انواع خدمات ترجمه مقاله می باشد . تیم ترجمه تاکنون ترجمه صدها مقاله به زبان‌های مختلف را برعهده داشته است و هم اکنون پروژه های بیشماری را در دست دارد. فرایند ترجمه مقالات شما در این گروه عبارت است از: دریافت متن شما، ارسال متن برای مترجم، تعیین قیمت، انجام ترجمه و تحویل ترجمه در سریعترین زمان ممکن.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات ترجمه مقاله - کانون isi میتوانید به لینک " خدمات تخصصی ترجمه | ترجمه مقاله " مراجعه فرمایید .

- خدمات تخصصی اکسپت مقاله :

اکسپت مقاله کاری تخصصی است. از مرحله انتخاب مجله تا نحوه نگارش آن به طوری که پذیرش آن راحت‌تر انجام گیرد.گروه ما با استفاده از پژوهشگران دانشگاهی با شما در چاپ سریعتر مقاله تان در بهترین مجلات دنیا همکاری می‌نماید. پیشنهاد ما این است که قبل از ارسال مقاله خود به مجلات، با بخش مشاوره رایگان ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های مناسبی دریافت نمایید.

در صورتی که ماقل هستید در رابطه با خدمات اکسپت مقاله کانون isi بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم به لینک " اکسپت تخصصی مقالات " مراجعه نمایید

- پایان نامه کارشناسی ارشد :

پایان نامه ارشد گزارشی پژوهشی است که دانشجویان در آن آموخته های علمی خود را طی سالها تحصیلات نشان می دهند و مورد ارزیابی اساتید قرار می گیرند. دانشجویان کارشناسی ارشد باید در نظر داشته باشند که در آینده پایان نامه شان مورد مطالعه قرار خواهد گرفت پس لازم است بدانند که باید رساله ای حرفه ای و نوینی را ارایه دهند. به عبارتی دیگر پایان نامه باید به گونه ای باشد که فرضیه، پژوهش و نتایج به دست آمده از آن را با کیفیت خوبی نشان دهد.

- و...

- چاپ مقاله / چاپ مقاله isi :

با توجه به وسعت فعالیتهای گروه کانون دپارتمانهای مختلفی در آن شکل گرفته که دپارتمان تخصصی مقالات یکی از مهمترین آنهاست. و با در نظر گرفتن اهمیت اجتناب ناپذیر داشتن مقالات تخصصی برای محققین و دانشجویان، بخش مقالات این گروه از زمان تاسیس، هدف خود را فعالیت در زمینه مشاوره جهت نگارش و چاپ مقالات در ژورنالهای معتبر بین المللی قرار داده و موفق گردیده است با استفاده از پتانسیل طیف وسیعی از متخصصین این هدف را بر منبای ارائه کار با کیفیت ، درستکاری ، مسئولیت پذیری دنبال نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به لینک " چاپ مقاله isi - بزرگترین کانون isi در ایران " مراجعه فرمایید

مشاهده معرفی سایت کانون در تالار گفتمان پی سی وب :

جهت مشاهده معرفی سایت کانون در انجمن معرفی سایت پی سی وب کلیک کنید .

امیدواریم از معرفی سایت کانون در پی سی وب لذت برده باشید ، از این که تا این جا با ما بودید و ما را همراهی کردید سپاس گذاریم ، تا معرفی سایت دیگر برای شما بهترین ها را آرزومندیم. پی سی وب | بزرگترین مرجع معرفی سایت در ایران


اگر از دنبال کنندگان معرفی سایت ما هستید پیشنهاد میکنیم  از طریق ” آرشیو سایت های معرفی شده ” از سایر سایت های معرفی شده نیز بازدید فرمایید .

اگر هم مایل هستید سایت شما نیز در پی سی وب معرفی شود به صفحه ” معرفی سایت شما در پی سی وب ” مراجعه فرمایید .

  • طراحی سایت پشتیبانی سایت
  • ۰
  • ۰

رپوتاژ آگهی

ترجمه مقاله – رپورتاژ آگهی : باسلام ، با یک رپورتاژ آگهی دیگه در پی سی وب درخدمت شما دوستان و همراهان هستیم ، در این رپورتاژ آگهی میخواهیم به معرفی یکی از خدمات گروه ترجمه مقاله ISI بپردازیم ، پیشنهاد میکنیم تا آنتها با ما همراه باشید :

گروه کانون ISI چه خدماتی را ارائه می کند ؟ شاید بد نباشه اول بدانید که گروه ترجمه مقاله ISI چه خدماتی را ارائه میکند ، گروه ISI ارائه دهنده خدماتی در حوزه چاپ و نگارش مقاله ISI و… می باشد ، مهم ترین خدمات این وب سایت به شرح زیر می باشد :

خدمات تخصصی ترجمه مقاله – ترجمه مقاله isi ، چاپ مقاله ، چاپ مقاله ISi ؛ اکسپت مقاله و… می باشد ، البته صرفا این موارد همه خدمات گروه کانون ISI نمی باشد و این گروه خدمات بیشتری را نیز در این حوزه ارائه می دهد که شما کاربران و بازدید کننده گرامی برای اطلاع از این خدمات میتوانید به وب سایت : kanoonisi.ir مراجعه نمایید ، با مراجعه به این وب سایت میتوانید از خدمات تکمیلی این گروه مطلع شوید ، روند کاری ، روش کاری این گروه و راه های ارتباطی آنها در صفحه اصلی وب سایت آنها موجود می باشد و میتوانید از آنها استفاده نمایید .

ترجمه مقاله

ترجمه مقاله – رپورتاژ آگهی :

در مقالات قبلی به سه مورد از مهم ترین خدمات کانون ISI یعنی چاپ مقاله ، چاپ مقاله ISi  و اکسپت مقاله پرداختیم ، و در این مقاله قصد داریم به یکی دیگر از مهم ترین خدمات کانون ISI بپردازیم ، یکی دیگر از مهم ترین خدمات گروه مترجمین مقاله | که در حال حاظر در کانون ISI ارائه میشود ، خدمات ترجمه مقاله می باشد

در صورتی که مایل هستید در رابطه با ترجمه مقاله بیشتر بدانید پیشنهاد میکنم مقاله ” ترجمه مقاله چیست ؟ ” را نیز بررسی بفرمایید

گروه تخصصی ما (کانون iSI ) به دلیل همکاری با بهترین مترجمان ایرانی آماده ارایه انواع خدمات ترجمه به شماست. تیم ترجمه ما تاکنون ترجمه صدها مقاله به زبان‌های مختلف را برعهده داشته است و هم اکنون پروژه های زیادی را در دست دارد. فرایند ترجمه مقالات | ترجمه مقاله شما در این گروه عبارت است از: دریافت متن شما، ارسال متن برای مترجم، تعیین قیمت، انجام ترجمه و تحویل ترجمه در سریعترین زمان ممکن.

در صورتی که مایل هستید در رابطه کانون ISI بیشتر بدانید همچنین میتوانید معرفی سایت این گروه را در پی سی وب مشاهده بفرمایید : جهت مشاهده معرفی سایت گروه کانون ای اس ای در پی سی وب میتوانید به لینک ” معرفی سایت کانون در پی سی وب ” مراجعه نمایید .

ترجمه مقاله – خدمات تخصصی ترجمه | خدمات ترجمه مقاله :

در این بخش از معرفی خدمات ترجمه مقاله ISi ، قصد داریم شما را با خدمات ترجمه مقالات گروه کانون ISI بیشتر آشنا کنیم :

ترجمه مقالات ISI از فارسی به انگلیسی یکی دیگر از خدمات گروه ترجمه تخصصی isi – کانون ISI  می باشد. بی شک ترجمه مقاله ISI می بایست توسط مترجمی صورت گیرد که دارای سابقه و تجربه در این زمینه باشد ، به دلیل این که مترجم می بایست با اصطلاحات و واژه های مربوط به زمینه تحقیقی مقاله آشنایی داشته باشد و هم این که با معانی و مقاهیم مقاله مورد نظر آشنایی خیلی کاملی داشته باشد ، در غیر این صورت ترجمه مقاله کیفیت بالایی نخواهد داشت ، به همین جهت گروه کانون iSI برای شما مشتریان گرامی این امکان را فراهم میکند که ترجمه مقالات ISI خود را از فارسی به انگلیسی به مترجمی که سابقه و تجربه نگار مقاله ISI در زمینه تحقیقی شما را دارد واگذار نمایید ، حتما در ترجمه مقالات علمی و ترجمه مقاله ISI باید علاوه بر درست ترجمه کردن کلمات تحصصی مفاهیم علمی درون مقاله نیز به درستی انتقال یابند و این کار از ترچمه گری بر می آید که درک درستی از آن زمینه علمی و تحقیقی داشته باشد .

p30web-ISI

این بستر در کانون ترجمه مقاله ISI فراهم می باشد و ترجمه انواع مقالات در کانون ISI پذیرفته می شود و شما کاربران و مشتریان عزیز میتوانید با اطمینان کامل ترجمه مقالات خود را به گروه ما واگذار نمایید ، هم اکنون میتوانید با تماس با کارشناسان ما سفارش خود را ثبت نمایید ، و از قیمت ترجمه مقاله ISI باخبر شوید ،  جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید :

ارتباط با گروه کانون ISI – تماس با گروه ترجمه مقاله ISI :

جهت تماس و یا سفارش چاپ مقالات ISI میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید :

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۲۴۶۱۷۱

شماره تماس : ۰۹۳۹۱۰۵۵۱۶۲

ایمیل :kanoonisi.ir@gmail.com

آدرس : خیابان انقلاب بین ۱۲ فروردین و منیری جاوید، ساختمان ۳۱۰، طبقه ۲،واحد ۱۰۶

از تماس با ما پشیمان نخواهید شد

جهت اطلاع از سایر خدمات کانون ISI نیز میتوانید به لینک های : چاپ انواع مقاله ، چاپ مقاله ISI نیز مراجع نمایید .

  • طراحی سایت پشتیبانی سایت
  • ۰
  • ۰

سلام

دوستانی که در زمینه تبلیغات فعالیت می کنند در صورتی که آفر رپورتاژ آگهی دارند لطفا نام وب سایت و افر هاشون رو برامون ارسال کننند :

در حال حاظر برای دو کلمه " اکسپت مقاله ISI " و " چاپ مقاله ISI " به رپورتاژ آگهی نیازمندیم

  • طراحی سایت پشتیبانی سایت
  • ۰
  • ۰

مخفی کردن لینک ها از اعضا در ویبولتین (Vbulletin) – اختصاصی پی سی وب :

با یک آموزش ویبولتین دیگر و معرفی یک پلاگین ویبولتین دیگر در خدمتت شما دوستان و علاقه مندان ویبولتین هستیم ، یکی از نیاز هایی که معمولا کاربران ویبولتین دارند مخفی کردن لینک ها از دید کاربران مهمان و یا کاربران عضو می باشد ، که ما در این آموزش قصد داریم به شما نحوه مخفی کردن لینک برای گروه های کاربری مهمان و عضو را آموزش دهیم .

نکته مهم : ابتدا یک نکته رو متذکر بشم که از نظر سئو ویبولتین این یک اشتباه بزرگ است و تاجایی که میتوانید ایجاد محدودیت برای مهمان را پیشنهاد نمیکنیم ، چرا که ایجاد محدودیت برای مهمان ها = ایجاد محدودیت برای اسپایدر ها و ایجاد محدودیت برای اسپایدر ها میتونه به سئو انجمن شما آسیب بزنه به همین جهت اگر برایتان مسائل سئو و مهم هست تا جایی که میتوانید پیشنهاد میکنیم چنین محدودیت هایی را روی انجمن تون اعمال نفرمایید

اگر به مباحث سئو انجمن علاقه مند هستید ، میتوانید آموزش های ما در خصوص سئو انجمن را در بخش ” آموزش سئو ” مشاهده بفرمایید

اما خوب در برخی از انجمن های ویبولتین که گروه های کاربری ویژه دارند یا انجمن کلا اشتراکی هست این مورد نیاز هست ، در سایت های مختلف در این خصوص آموزش های مختلفی وجود دارد اما اکثرا ناقص هستند که ما در این آموزش قصد داریم یک آموزش کاملی رو در اختیارتون قرار بدیم :

p30web-hide-link-vbulletin

مخفی کردن لینک ها در ویبولتین :

ما برای مخفی کردن لینک ها در ویبولتین میتوانیم از پلاگین های مختلفی استفاده کنیم ، که به عنوان مثال ما در این آموزش برای مخفی کردن لینک ها از پلاگین Hide Links from All استفاده میکنیم ، این پلاگین به صورت اختصاصی توسط مجموعه پی سی وب طراحی شده است

این پلاگین در واقع نسخه توسعه یافته پلاگین Hide Links from Guests می باشد که ما آن را توسعه دادیم و بخش هایی را به آن اضافه کردیم ، پلاگین Hide Links from Guests تنها بیشتر قابلیت مخفی کردن لینک ها برای مهمان را دارد اما این نسخه علاوه بر قابلیت مخفی کردن لینک ها از مهمان دارای قابلیت مخفی کردن لینک ها از کاربران نیز می باشد و همچنین پنل تنظیمات این پلاگین نیز در نسخه جدید توسعه یافته است .

عملکرد : این پلاگین در عوض لینک ها پیام شما را برای مهمان نمایش می دهد.

برخی از امکانات این پلاگین :

» پنهان کردن لینک از مهمان Hide Link from Guests

» مخفی کردن لینک ها از کاربران و گروه های کاربری خاص

» امکان درج متن دلخواه به جای لینک های مخفی ( مهمان و کاربران )

در نسخه عادی این پلاگین فقط شما میتوانید یک متن خاص را به جای لینک ها به مهمان ها نمایش دهید : مثل :

[برای مشاهده لینک ها عضو سایت شوید برای “عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک کنید” یا در صورتی که عضو هستید از اینجا ” ورود ” وارد شوید ]

اما در نسخه  جدید آن شما برای کاربران هم میتوانید یک متن جداگانه قرار بدید که در اسکرین شات ها مشخص هست

مثل :  فقط کاربران ویژه میتوانند لینک ها را مشاهده کنند. [ برای تهیه اشتراک ویژه کلیک کنید. ]

» دارایا کنترل پنل حرفه ای برای مدیریت آسان پلاگین

» و…

آموزش نصب و راه اندازی پلاگین :

برای استفاده از پلاگین ابتدا پلاگین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آخرین نسخه پلاگین Hide Links from All برای ویبولتین :

توضیحات پلاگین آخرین نسخه آخرین بروز رسانی دانلود نسخه lite
پلاگین Hide Links from All برای ویبولتین 1.3.0 چهارشنبه ، 11 فروردین 1395 دانلود
فارسی ساز پلاگین Hide Links from All 1.3.1 به زودی به زودی

آموزش نصب : آخرین نسخه پلاگین را از لینک فوق دانلود نمایید ، سپس فایل زیپ دانلود شده را از حالت زیپ خارج کنید ، پس از این که فایل فشرده را از حالت فشرده خارج کنید یک فایل فولدر ( پوشه ) با نام Hide Link from Guests دارید : داخل این پوشه دو فولدر دیگر وجود دارد :

یکی پوشه upload که فایل های آپلودی قرار دارد و دیگری پوشه xml ، در داخل فولدر upload یک فایل فشرده قرار دارد آن را در محل نصب انجمن تون آپلود واز حالت فشرده خارج کنید ( Extract کنید )

سپس به مسیر زیر مراجعه کنید :

انجمن شما => ادمین سی پی ( admincp ) => پلاگین ها & محصولات => مدیریت محصولات => [اضافه کردن Product‎]‏  => در بخش آپلود محصول باید فایل پلاگین را وارد کنید ، فایل پلاگین در پوشه xml قرار دارد فایل ” product-hidelinksfromAll.xml ” این فایل را انتخاب کنید و در نهایت بر روی آپلود کنید

خطاهای احتمالی : /includes/xml/cpnav_hlfg_p30web.xml appears to be missing! اگر با این خطا مواجه شدید یعنی فایل های آپلودی را به درستی آپلود نکرده اید ، عملیات اپلود و اکستراکت رو مجدد انجام بدید

بعد از آپلود به صورت خودکار به به پنل تنظیمات پلاگین میرید و میتوانید تنظیمات مربوطه را انجام دهید ، تبریک میگیم شما نصب پلاگین را با موفقیت انجام دادید

راهنمای کارکردن با پلاگین Hide Link from Guests :

بعد از آپلود و نصب پلاگین نوبت به تنظیمات پلاگین هست ، متاسفانه زبان پلاگین در حال حاظر فقط لاتین است ، ضمن عذر خواهی از فارسی نبودن پلاگین به زودی نسخه فارسی پلاگین را نیز منتشر خواهیم کرد . اما خوب بعد از نصب پلاگین شما در منوی سمت راست ادمین سی پی باکسی با نام : Hide Links From All در پنل شما وجود دارد

این پنل کشوریی دارای دو بخش اصلی می باشد ” Members Settings ” => تنظیمات مربوط به کاربران و ” Guests Setting ” => تنظیمات مربوط به مهمان ها ( کاربران مهمان – ثبت نام نکرده )

در بخش تنظیمات مربوط به کاربران ” Members Settings ” شما میتوانید مثلا تعریف کنید که کاربران تون تا زمانی که اشتراک نخریده باشند نتوانند لینک ها را ببیند و به جاش مثلا چنین متنی نمایش داده بشه :

مثلا :  فقط کاربران ویژه میتوانند لینک ها را مشاهده کنند. [ برای تهیه اشتراک ویژه کلیک کنید. ]

برای تنظیمات آن تمامی گزینه ها را فعال کنید ، بر روی بله تنظیم کنید و در بخش Hide links from groups نیز میتوانید ای دی گروه های کاربری که میخواهید به این صورت باشند را وارد کنید به عنوان مثال میتوانید ای دی گروه کاربری کاربر انجمن که به صورت پیشفرض ۲ می باشد را وارد کنید

در بخش Change text option نیز میتوانید متن مورد نظرتون رو وارد کنید مثلا میتونید از این کد استفاده کنید :

<span style="color:red;"><b> فقط کاربران ویژه میتوانند لینک ها را مشاهده کنند.
[
<a href="payments.php" onclick="alert('You made the correct decision input type="button" value="برای ثبت نام کلیک کنید..." onclick="javascript:window.location.href='register.php'">برای تهیه اشتراک ویژه کلیک کنید.</a>
]</b></span>

و در بخش Guests Setting میتوانید تنظیمات مربوط به کاربران مهمان را انجام بدید ، مانند مثال فوق میتوانید مثلا ای دی گروه کاربری مهمان را در بخش Hide links from groups وارد کنید ( به صورت پیشفرض وارد شده است ) و در بخش در بخش Change text option نیز میتوانید متن مورد نظرتون رو وارد کنید

مثلا میتوانید از متن زیر استفاده کنید :

<span style="color:red;font-weight: bold;">فقط کاربران ثبت نام شده میتوانند لینک های  انجمن را مشاهده کنند. <a href="register.php" onclick="alert('You made the correct decision :)')"><input type="button" value="برای ثبت نام کلیک کنید..." onclick="javascript:window.location.href='register.php'"></a>]</span>

پیش نمایش های پلاگین :

اسکرین شات از حالت نمایشی – پیش نمایش ۱  :

p30web-hide-links-vb

 

اسکرین شات از حالت نمایشی – پیش نمایش ۲  :

 

p30web-hide-links-vbullrtin-2

اسکرین شات از پنل مدیریت – پیش نمایش ۳  :

 

p30web-hide-links-vbullrtin-3

 

اسکرین شات از پنل مدیریت – پیش نمایش ۴  :

 

p30web-hide-links-vbullrtin-4

 

اسکرین شات از پنل مدیریت – پیش نمایش ۴  :

 

p30web-hide-links-vbullrtin-5

در نهایت امیدواریم آموزش مخفی کردن لینک ها در ویبولتین برای شما مفید واقع شود در صورتی که هر گونه سئوال و یا مشکلی داشتید میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید :

انجمن پشتیبانی ویبولتین – پی سی وب

در صورتی که هر گونه سئوال و یا مشکلی در رابطه با این افزونه  داشتید میتوانید ، سئوالات و مشکلات خود را در انجمن پشتیبانی پی سی وب مطرح نمایید ، کلیه خدمات این انجمن رایگان می باشد

همچنین در صورتی که قادر به نصب این افزونه نبودید میتوانید از طریق انجمن پی سی وب در خواست خود را مطرح نمایید تا همکاران ما به صورت رایگان پلاگین را برای شما نصب و راه اندازی کنند .

همچنین در صورت که به خدمات ویبولتین احتیاج داشتید میتوانید به لینک ” خدمات ویبولتین ” مراجعه نمایید یا با شماره ” ۰۲۱۶۶۸۷۰۲۸۳ ” تماس حاصل فرمایید .

  • طراحی سایت پشتیبانی سایت
  • ۰
  • ۰

طراحی انجمن – طراحی تالار گفتمان :

از جمله مهم ترین وب سایت های اینترنتی تالار های گفتمان هستند و به نوعی جذاب ترین وب سایت ها نیز برای کاربران تالار های گفتمان هستند به دلیل این که کاربران آزادانه میتوانند به اشتراک گذاری مطالب شون و پرسش و پاسخ بپردازند ، طراحی تالار گفتمان برای وب سایت شما میتواند عاملی برای افزایش بازدید وب سایت شما باشد .  شرکت طراحی انجمن – پی سی وب با بیش از ۱۰ سال سابقه در عرصه طراحی و پیاده سازی انجمن های اینترنتی آماده ارائه انواع خدمات طراحی انجمن با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت می باشد :

طراحی انجمن - طراحی تالار گفتمان

طراحی انجمن – طراحی تالار گفتمان :

طراحی انجمن – طراحی تالار گفتمان چیست ؟ تالار گفتمان در واقع محلی است برای بحت ، گفتگو ، تبادل نظر ، اشتراک گذاری و…

چرا به طراحی انجمن نیاز داریم ؟

پاسخ : از مهم ترین مزایای داشتن انجمن – تالار گفتمان می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

– طراحی انجمن | تالار گفتمان میتواند در افزایش بازدید شما تاثیر به سزایی داشته باشد

– راه اندازی انجمن میتواند تعامل شما و کاربرانتان را بیشتر و عمیق تر نماید.

– طراحی انجمن باعث میشود که کاربران بتوانند به صورت ۲۴ ساعته در وب سایت شما فعالیت داشته باشند .

– طراحی تالار گفتمان باعث حفظ پرستیژ و برتری در نزد مشتریان نسبت به سایر رقبا خواهد بود

– و…

چرا تالار گفتمان راه اندازی کنیم ؟ – چرا به طراحی انجمن نیاز داریم ؟

یکی از متداول ترین سئوالات کاربران برای طراحی تالار گفتمان این هست که چرا باید انجمن راه اندازی کنیم یا چرا به طراحی تالار گفتمان نیاز داریم که ما در این قسمت نظر شما را به آمار های تهیه شده زیر جلب میکنیم :

آیا میدانید تالار های گفتمان پربازدید ترین و جذاب ترین وب سایت ها برای کاربران هستند ؟

آیا میدانید اکثر وب سایت های پربازدید بخشی با نام تالار گفتمان و انجمن برای گفتگو تبادل نظر دارند ؟

آیا میدانید ماهیانه کلمات مرتبط با انجمن و تالار گفتمان میلیون ها بار توسط گوگل چستجو می شوند ؟

آیا میدانید بیش از ۹۰% درصد وب سایت های حوزه خدمات پشتیبانی دارای بخش به نام تالار گفتمان و انجمن هستند؟

آیا میدانید میلیون ها وب سایت اینترنتی مجهز به سیستم تالار گفتمان – انجمن می باشند ؟

و…

برخی از مهم ترین قابلیت های انجمن های گفتگو :

انجمن ها و تالار های گفتگویی که توسط پی سی وب طراحی و پیاده سازی میشوند حداقل دارای امکانات زیر می باشند :

– سیستم عضو گیری پیشرفته : با قابلیت ثبت نام و ورود پیشرفته / امکان افزودن و حذف فیلد های دلخواه

– دارای سیستم گروه کاربری : مهمان – کاربر عضو ، مدیر و… با قابلیت تعیین دسترسی پیشرفته

دارای پنل کاربری / مدیریت / ناظر بسیار قوی با قابلیت توسعه آسان :

برخی از امکانات پنل کاربری – انجمن های طراحی شده توسط پی سی وب :

+ پروفایل پیشرفته و جدید با قابلیت انتخاب عکس شخصی و آواتار – نمایش فعالیت های کاربر – نمایش امتیازات کاربر و…

+ سیستم پیام خصوصی و پیغام بازدید کننده پیشرفته برای گفتگو بین کاربران

+ سیستم امضا : کاربران میتوانند برای خود امضای الکترونیک در انجمن داشته باشند

+ پنل تنظیمات پیشرفته با قابلیت : مدیریت پیغام های خصوصی / پیغام های بازدید کننده – مدیریت تنظیمات شخصی و…

+ سیستم دسته بندی پیشرفته : امکان دسته بندی انجمن ها / تالار های گفتمان

+ سیستم امتیاز دهی جدید با قابلیت امتیاز دهی کاربران و مدیران به یکدیگر

+ سیستم آمارگیر پیشرفته : مشاهده کاربران آنلاین / مشاهده لیست کاربران / مشاهده کاربران فعال / مشاهده کاربران برتر و…

– سیستم مدیریت کاربران با قابلیت مدیریت کاربران : ارتقا / تنزل / تنظیم سطح دسترسی

– سیستم مدیریت قالب : امکان نصب قالب جدید / ویرایش قالب / بروز رسانی قالب :

دارای قالب های فارسی و رایگان بسیار زیاد مناسب برای هر نوع انجمنی

– سیستم پلاگین / افزونه : امکان افزایش امکانات و قابلیت ها با نصب پلاگین و افزونه های جدید

دارای پلاگین ها و افزونه های فارسی بسیار زیاد

– پشتیبانی از سیستم ارسال ایمیل : عضویت / پیام خصوصی / نقل قول و…

– سیستم اشتراک وِیژه قوی با پشتیبانی از تمامی درگاه های بانکی / مستقیم و غیر مستقیم

+ و هزاران قابلیت دیگر ….

چرا طراحی انجمن – طراحی تالار گفتمان پی سی وب :

– ۱۰ سال سابقه درخشان در عرصه طراحی انجمن ها و تالار های گفتمان

– بیش از ۵۰۰۰ نمونه کار فعال – مجری راه اندازی بزرگترین انجمن های فارسی

– تضمین بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در طراحی انجمن – طراحی تالار گفتمان

– دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ( ای نماد ) – وزارت صنعت و معدن

برخی از مشتریان و نمونه کار های ما را میتوانید از طریق لینک ” مشتریان ما ” مشاهده بفرمایید

تعرفه طراحی انجمن – تعرفه طراحی تالار گفتمان :

تمامی تعرفه ها به صورت توافقی می باشند جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق را های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید :

دیگر نگران کمبود منابع مالی خود نباشید : در پی سی وب تمامی تعرفه های طراحی تالار گفتمان تواففی می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید :

تماس با واحد فروش و پشتیبانی جشنواره های پی سی وب :

شماره تماس :۰۲۱۶۶۸۷۰۲۸۳

ارسال تیکت – درخواست پشتیبانی : ارسال درخواست پشتیبانی

آدرس – مراجعه حضوری : تهران – خیابان قصرالدشت – خیابان شهیدی (ناصری سابق) – پلاک ۴۸ طبقه اول – واحد ۲

نکته : لطفا به جهت ارائه خدمات بهتر در خدمات حضوری قبل از مراجعه حضوری با واحد مربوطه جهت هماهنگی تماس حاصل فرمایید .


سایر خدمات طراحی انجمن – تالار گفتمان :

طراحی انجمن ویبولتین – ارائه خدمات طراحی انجمن ویبولتین

سئو انجمن – ارائه خدمات سئ و بهینه سازی انجمن

  • طراحی سایت پشتیبانی سایت
  • ۰
  • ۰

معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز – معرفی سایت naft118 در پی سی وب :

باسلام با معرفی سایت دیگری در خدمتتون هستیم ، در صدونهمین معرفی سایت پی سی وب قصد داریم به معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز بپردازیم : نمایشگاه مجازی صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی وب سایت در حوزه نیازمندی های صنعت نفت و گاز می باشد که در آن میتوانید اطلاعات جامع از شرکت ها ، تجهیزان ، پیمانکاران و نیروی متخصص در این حوزه را بدست بیاورید در ادامه معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز ایران با این وب سایت بیشتر آشنا خواهید شد :

معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز

معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز ایران در پی سی وب :

در این بخش از معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز قصد داریم شما را با این وب سایت به صورت کلی بیشتر آشنا کنیم ، پس در ادامه نیز همراه ما باشید ، ابتدا مختصری در رابطه با وب سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز ایران بدانید :

نام وب سایت به فارسی : نمایشگاه مجازی نفت و گاز – نام وب سایت به لاتین : naft118.com

رده : خدمات اینترنتی / تبلیغات رایگان / درج آگهی رایگان / نیازمندی رایگان / نیازمندی نفت و گاز

آدرس اینترنتی وب سایت : naft118.com – ایمیل اصلی وب سایت : info [at] naft118.com

توضیحات کوتاه : نمایشگاه مجازی صتعت نفت ، گاز و پتروشیمی : اطلاعات جامع از شرکت ها ، تجیزات ، پیمانکاران و نیروی متخصص صنعت نفت ایران و جهان

توضیحات مختصری در رابطه با خدمات وب سایت : معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز : نیازمندی نفت و گاز| درج آگهی رایگان| تبلیغ تخصصی : درج آگهی رایگان و تبلیغات ویژه تخصصی برای معرفی محصولات و خدمات در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش

رتبه در الکسا : ۵۴۱,۲۲۴ جهانی ، ۱۵,۷۳۸ ایران

راه های ارتباطی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز – تماس با سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز :

صاحب امتیاز وب سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز : محمد ادب آوازه

آدرس : اصفهان – اصفهان – اصفهان – خیابان وحید – کوچه میرلوحی – کوچه شایان – پلاک ۵ – واحد ۲

تلفن های تماس : ۰۳۱۳۷۸۶۳۳۹۱ – ۰۹۳۸۷۱۲۹۰۰۴

ایمیل – پست الکترونیک : info [at] naft118.com – m.adabavazeh [at] yahoo.com

مجوز های وب سایت نمایشگاه مجازی صنعت نفت و گاز ایران :

» دارای نماد اعتماد الکترونیک تک ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک – وزارت صنعت معدن ، معدن و تجارت

در صورتی که مایل هستید در رابطه با نماد اعتماد الکترونیک بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم مقاله ” نماد اعتماد الکترونیک چیست ؟ ” را مطالعه و بررسی نمایید .

مشاهده وب سایت : جهت مشاهده وب سایت نمایشگاه مجازی صنعت نفت و گاز ایران اینجا کلیک کنید .

درباره سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز بیشتر بدانید :

در این بخش معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز قصد داریم شما را با نمایشگاه مجازی صنعت نفت بیشتر آشنا کنیم :

نیازمندی تخصصی صنایع نفت، گاز پتروشیمی و پالایش محل مناسب جهت درج آگهی رایگان و ثبت تبلیغات ویژه می باشد. از آنجایی که بازدیدکنندگان سایت به صورت تخصصی به دنبال محصولات این صنعت خاص می باشند در نتیجه درج تبلیغات ویژه برای معرفی محصولات و افزایش فروش ویژه نقش مهمی خواهد داشت.

چرا به یک نیازمندی تخصصی دائمی در این صنعت نیاز می باشد؟

به دلیل وجود ذخایر غنی از منابع هیدروکربنی در سراسر کشور، صنعت نفت همواره یکی از قطب های اصلی صنایع کشور می باشد. با پیشرفت صنایع داخلی کشور پس از انفلاب سال ۵۷، امروز اکثریت نیاز این صنعت در داخل کشور و توسط متخصصان داخلی برآورده می شود. وجود نمایشگاه تخصصی دائمی در این زمینه می تواند مزایای زیادی جهت معرفی خدمات متخصصین و ایجاد پل ارتباطی میان پیمانکاران و کارفرمایان باشد. لذا نفت۱۱۸ جهت ایجاد یک نمایشگاه مجازی اقدام به دریافت اطلاعات متخصصان و پیمانکاران مرتبط با این صنعت نموده است. لازم به ذکر است کلیه خدمات ارائه شده جهت تبلیغ این شرکت ها و متخصصان به صورت کاملاً رایگان می باشد و هیچگونه هزینه ای بابت خدمات ارائه شده دریافت نخواهد شد.

از آنجایی که محصولات و خدمات این صنعت با سایر صنایع تفاوت بسیاری داشته و مشتریان و مخاطبین مخصوص خود را دارد لذا این تبلیغات تخصصی نتایج متفاوتی را در رونق کسب و کار شما خواهد داشت.

گزیده ای از مزایای نفت ۱۱۸ نمایشگاه دائمی صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی :

۱- تبلیغات تخصصی از محصولات و خدمات شما در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به صورت رایگان
۲- قرارگرفتن محیط مجازی در اختیار سازمانها و شرکت ها به صورت اختصاصی برای تبلیغات کامل محصولات و خدماتشان به صورت کاملاً رایگان
۳- قرار گرفتن محصولات، خدمات و تخصص شما در دید هزاران بازدید کننده تخصصی مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
۴- برطرف کردن نیاز سازمان ها و شرکت ها جهت دریافت تجهیزات و خدمات مورد نظر در زمینه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
۵- رونق بیشتر کسب و کار و افزایش کیفیت خدمات و محصولات این صنعت با ایجاد محیط رقابتی از طریق گسترش دامنه های انتخاب
۶- استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
لازم به ذکر است این فعالیت جهت استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بوده و هیچگونه هزینه ای بابت خدمات ارائه شده دریافت نخواهد شد.

دعوتنامه جهت ثبت نام در نفت ۱۱۸ نیازمندی ویژه فعالان در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی :

از آنجایی که محصولات و خدمات صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با سایر صنایع تفاوت بسیاری داشته و مشتریان و مخاطبین مخصوص خود را دارد لذا نمایشگاه تخصصی مزایای بسیار زیادی برای شرکت کننده آن خواهد داشت که به تعدادی از آنها در قسمت بالا ذکر گردید.

لذا مدیریت نفت ۱۱۸ آقای محمد ادب آوازه از کلیه سازمان ها، شرکت ها، متخصصین و تکنسین های فعال در این صنعت دعوت می نماید نسبت به ثبت نام در نمایشگاه مجازی مربوط به صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اقدام نمایند.

شرکت ها و سازمان ها می توانند در قسمت فرم ثبت نام زیر درخواست دریافت غرفه رایگان داشته باشند، همچنین متخصصان توانمند در این صنایع می توانند برای استخدام در شرکت ها اطلاعات و تخصص خود را در نمایشگاه ثبت نموده تا به این شرکت ها معرفی شوند :

اهداف کلی نفت ۱۱۸ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی :

۱- ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز.
۲- گسترش تعامل با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکتهای نفتی مشابه در سطح جهان.
۳- کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی.
۴- آشنایی صنعتگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نسبت به دستاوردهای نوین صنعت.
۵- عقد قراردادهای بازرگانی در زمینه مبادله کالا، خدمات و اطلاعات فنی.
۶- توسعه اشتغال در عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی.
۷- حضور تجار و صنعتگران بین المللی از سراسر جهان در نمایشگاه جهت کمک به توسعه صادرات تولیدات داخلی.
۸- کمک به ایجاد بازارهای جدید خارج از کشور جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه بازارهای هدف.
۹- برگزاری سمینارهای مختلف برای تسهیل در نیل به اهداف تعیین شده.
۱۰- معطوف نمودن توجه مدیران تصمیم گیر در سطح کلان در راستای رسیدن به اهداف برنامه پنج ساله پنجم توسعه و چشم انداز ۲۰ ساله توسعه اقتصادی کشور در بخش نفت، گاز، پالایشو پتروشیمی.
۱۱- ارتقای جایگاه و موقعیت نمایشگاه در منطقه و جهان.
۱۲- ایجاد انگیزه جهت سرمایه گذاری بخش های مختلف خصوصی ، تعاونی و دولتی ، داخلی و خارجی در صنایع نفت و گاز.
۱۱- ایجاد حس خود باوری و خود اتکایی ملی در نیروهای متخصص و مدیران و سرمایه گذاران داخلی جهت انجام مطالعات و تحقیقات در زمینه های اکتشاف، استخراج، فراوری و توزیع و صادرات محصولات.

معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز

برخی از امکانات سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز : در این بخش معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز قصد داریم برخی از امکانات سایت را بررسی کنیم :

» دارای پنل کاربری با قابلیت عضویت و ورود : کلیه کاربران با ثبت نام در سایت دارای پنل کاربری خواهند بود

» جستجوی سریع و پیشرفته با قابلیت استان ، شهر ، دسته

» دسته بندی حرفه ای و پیشرفته : برخی از دسته ها :

بخش پیمانکاران عمومی :  اسکلت و سازه های فلزی ، پایپینگ و خط لوله ، پیمنکاران اجرایی ، تامین تجهیزات و مصالح ، جوش و برش ، راه و ساختمان ، ساخت مخزن
سایر پیمانکاران ، سندبلاست و رنگ آمیزی ، صنعت برق ، طراحی و مهندسی ، گریتینگ ، ماشین آلات صنعتی ، نیرو رسانی و…

بخش تولید، فرآوری نفت و گاز :  پالایشگاه ، پتروشیمی ، تاسیسات و پشتیبانی ، حفاری و اکتشاف ، سایر تاسیسات ، نفتی و گازی و…

بخش سازندگان تجهیزات و قطعات : ابزارآلات و ماشین آلات ، انواع بویلر ، انواع مخازن ، تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات عمومی ، توربین ، دستگاه جوش و الکترود ، رنگ و عایق ، کانکس ، لوازم کنترل و اندازه گیری ابزار دقیق ، لوله و اتصالات ، مبدل های حرارتی و برودتی ، متریال مصرفی ، متفرقه ، مواد اولیه و قطعات یدکی ، مواد شیمیائی ، موتور، دیزل و ژنراتور و…

بخش ایمنی ، بهداشت و محیط زیست :معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز : آموزش تخصصی ، ایمنی و آتش نشانی ، تجهیزات ایمنی ، خدمات و مشاوره ، سایر موارد ، سیستم های اعلان و اطفاء حریق و…

بخش خدمات فنی و مهندسی : بازرسی فنی و مهندسی ، تست و آزمایش ، ساخت کوره ، سایر خدمات ، کالیبراسیون ، مدیریت پروژه ، مدیریت پیمان ، مهندسین مشاور و طراحی و…

بخش  خدمات حمل و نقل :  بنگاه های حمل و نقل ، تامین تجهیزات ، تامین قطعات یدکی ، جرثقیل و بالابر ، حمل و نقل بین الملل ، حمل و نقل تجهیزات سنگین ، سایر خدمات حمل و نقل و…

بخش نیرو های متخصص و فنی : استخدام و کاریابی ، تامین نیروی انسانی ، تامین نیروی متخصص ، سرپرست و مدیر ، متخصص آزمایشگاه ، متخصص ایمنی کار ، متخصص کنترل پروژه ، مهندس کنترل کیفی ، مهندس ناظر ، نیروی اداری و دفتری ، نیروی فنی متخصص و…

بخش مراکز آموزشی و پژوهشی : معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز : آموزش و تحقیقات ، آموزشگاه فنی ، برگزاری دوره آموزشی ، پژوهشگاه و انجمن علمی ، دانشگاه و آموزش عالی ، سایر آموزشگاه ها و…

بخش شرکت های فناوری : اتوماسیون و ابزار دقیق ، تامین تجهیزات ، خورندگی و حفاطت کاتدیک ، سایر شرکت ها ، مخابرات و کنترل از راه دور ، مهندسی معکوس ، نصب و راه اندازی ، نگهداری و تعمیرات و…

بخش خدمات بازرگانی / تجاری : بیمه ، تامین اعتبار مالی ، خدمات اعتباری ، خدمات بازرگانی ، فروشگاه ابزار و متریال ، گوناگون ، نمایندگی ها ، واردات و توزیع و…

بخش بهینه سازی انرژی : شرکت های بهینه سازی ، طراحی بهینه سازی ، مشاوره بهینه سازی ، ممیزی انرژی ، نیروگاه ها و…

مشاهده وب سایت : جهت مشاهده وب سایت نمایشگاه مجازی صنعت نفت و گاز ایران اینجا کلیک کنید .

امیدوارم از ” معرفی سایت نمایشگاه مجازی نفت و گاز ” لذت برده باشید ، تا معرفی سایت دیگر برای شما بهترین ها را آرزومندیم.


اگر هم مایل هستید سایت شما نیز در پی سی وب معرفی شود به صفحه ” معرفی سایت شما در پی سی وب ” مراجعه فرمایید

اگر از دنبال کنندگان معرفی سایت ما هستید پیشنهاد میکنیم  از طریق ” آرشیو سایت های معرفی شده ” از سایر سایت های معرفی شده نیز بازدید فرمایید .

  • طراحی سایت پشتیبانی سایت
  • ۰
  • ۰

معرفی سایت مرکز آموزش صنعت جوش – معرفی وب سایت مرکز آموزش و مهندسی صنعت جوش :

باسلام و ضمن تبریک سال نو ، در دیگر معرفی سایت امروز و صد و دهمین معرفی سایت پی سی وب قصد داریم به معرفی سایت مرکز آموزش صنعت جوش بپردازیم ، مرکز آموزش صنعت جوش نخستین برگزار کننده دوره های آموزشی صنعت جوش در ایران می باشد ، در ادامه معرفی سایت مرکز آموزش صنعت جوش با ما همراه باشید تا گشت و گزاری در این وب سایت داشته باشیم :

معرفی سایت مرکز آموزش صنعت جوش

معرفی سایت مرکز آموزش صنعت جوش در پی سی وب :

نام وب سایت به فارسی : مرکز آموزش و مهندسی صنعت جوش – نام وب سایت به لاتین : naftir

رده : خدمات اینترنتی / آموزشگاه مجازی / دوره های آموزشی مجازی – غیر حضوری

آدرس اینترنتی وب سایت : naftir.com – آدرس ایمیل : info [at] naftir.com

توضیحات کوتاه : آموزش غیرحضوری بازرسی جوش دوره رنگ و سندبلاست پایپینگ مخزن ذخیره تحت فشار گواهینامه مدرک بین المللی مجازی از راه دوره معتبر

توضیحاتی در خصوص خدمات وب سایت : نخستین برگزار کننده دوره بازرسی جوش در ایران با ارائه مدرک بین المللی

رتبه الکسا : ۳۸۸,۲۹۲ جهانی و ۱۰,۶۳۴ ایران

راه های ارتباطی وب سایت مرکز آموزش و مهندسی صنعت جوش – تماس با مرکز آموزش و مهندسی صنعت جوش :

صاحب امتیاز وب سایت مرکز آموزش و مهندسی صنعت جوش : جناب آقای محمد ادب آوازه

شماره های تماس : ۰۳۱۳۷۷۷۷۴۰۵ – ۰۳۱۳۷۷۷۷۴۰۴ – ۰۳۱۳۷۷۷۷۴۰۴

شماره موبایل : ۰۹۱۰۹۳۰۹۰۰۳ – ۰۹۱۰۹۳۰۹۰۰۴ – ۰۹۱۰۹۳۰۹۰۰۵

آدرس :  اصفهان – میدان ارتش – ساختمان شماره ۱۰۴ – واحد ۲ – شرکت مشاوران برتر صافا

مجوز های وب سایت مرکز آموزش و مهندسی صنعت جوش :

» دارای نماد اعتماد الکترونیک تک ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک – وزارت صنعت معدن ، معدن و تجارت

در صورتی که مایل هستید در رابطه با نماد اعتماد الکترونیک بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم مقاله ” نماد اعتماد الکترونیک چیست ؟ ” را مطالعه و بررسی نمایید .

مشاهده وب سایت : جهت مشاهده وب سایت مرکز آموزش و مهندسی صنعت جوش اینجا کلیک کنید .

درباره مرکز آموزش و مهندسی صنعت جوش بیشتر بدانید :

در این بخش از معرفی سایت مرکز آموزش صنعت جوش قصد داریم شما را با وب سایت naftir.com بیشتر آشنا کنیم ، پس با ما همراه باشید :

معرفی موسسه – معرفی سایت مرکز آموزش صنعت جوش ایران :

این موسسه مفتخر است به عنوان اولین موسسه برگزار کننده دوره های فنی و مهندسی به صورت غیرحضوری در ایران فعالیت نماید.

در عصر ارتباطات و تکنولوژی حرکت عظیمی در جهت حذف روشهایی سنتی در حال شکل گیری می باشد هرچند با وجود سرمایه گذاری های فراوان بنا به دلایلی همه این روش ها موفقیت آمیز نبوده است ولی در صورت اجرای درست و استفاده صحیح از امکانات با در نظر گرفتن حقوق مشتریان و بالا بودن کیفیت آموزش بدون در نظر گرفتن هزینه های مورد نیاز انتظار می رود که این روش کارایی و اثربخشی بیشتری نسبت به روش سنتی داشته باشد.

مرکز الکترونیکی جوش ایران توسط کنسرسیم شرکت برتر آفاق و مشاوران صافا به شماره ثبت ۴۰۷۱۹ به مدیریت آقای مهندس محمد ادب آوازه ایجاد گردیده و هدف از تاسیس این مرکز بالا بردن سطح فنی کشور و ایجاد محلی جهت مرجع جوش ملی ایران بوده است که انتظار می رود ضمن حذف روش ستنی به تربیت نیروی متخصص با هزینه اندک و صدور مدارک تخصصی تحت نظر مراجع معتبر داخلی و بین المللی دست یابد.

همچنین طبق قرارداد این مرکز با شرکت British Oxford welding انگلستان، دانشجویانی که موفق به دریافت گواهی این مرکز شده اند می توانند از ماه اکتبر ۲۰۱۳ در آزمون تخصصی دوره های غیرحضوری (مرتبط با همان دوره) شرکت British Oxford welding انگلستان شرکت نموده و گواهینامه بین المللی آن شرکت را دریافت نمایند. گواهینامه داخلی این مرکز نیز مورد تایید سازمان ملی استاندارد کشور بوده که مطابق آن مورد پذیرش کلیه سازمانها و شرکت های دولتی و خصوصی می باشند که در استخدام آنها جهت فعالیت در پروژه های نفت و گاز موثر است. همچنین برای شرکت هایی که در این زمینه ها فعالیت دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لزوم وجود مرجع الکترونیک صنعت جوش ایران :

صنعت نفت مهم‌ترین صنعت کشور است. در سال ۲۰۰۱ ایران چهارمین تولید کننده نفت خام جهان بود. طبق برآوردهای مجله نفت و گاز، تا ژانویه ۲۰۱۱، ذخایر قطعی نفت ایران در حدود ۱۳۷ میلیارد بشکه می‌باشد که حدود ۱۰% کل ذخایر جهان است و همچنین ایران دارای ۱۰۴۵ تریلیون فوت مکعب ذخایر گاز طبیعی می‌باشد که حدود ۱۶% از ذخایر کل جهان است.
در راستای خودکفایی در زمینه بهره برداری از این منابع لزوم پیشرفت در تکنولوژی داخلی احساس می شود، لذا یکی از صنایع استراتژیک که در این خصوص نقش دارد صنعت جوش کشور است.

با استفاده از وسایل الکترونیکی و کانال های ارتباطی الکترونیکی ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه می توان کیفیت اطلاع رسانی و تربیت نیروی متخصص داخلی را در این صنعت افزایش داد البته به شرطی که از این امکانات به روش صحیح استفاده شود.

مرجع علوم جوش ایران در واقع با همین هدف تاسیس شده است که بتواند این نیروی متخصص را با کمترین هزینه و زمان به بهترین نحو تربیت نماید. یکی از روش های موثر برای دسترسی به این اهداف برگزاری دوره های تخصصی به صورت غیرحضوری می باشد که در ادامه به تعریف این دوره ها پرداخته خواهد شد:
این موسسه مفتخر است به عنوان اولین موسسه برگزار کننده دوره های فنی و مهندسی به صورت غیرحضوری در ایران فعالیت نماید و از آنجایی که در اکثر آموزشگاه های موسسات اروپایی روش سنتی حذف گردیده و کلاس های آموزشی به صورت آن لاین برگزار می گردند، این موسسه نیز با شبیه سازی و استفاده از امکانات الکترونیکی، با توجه به محدودیت سرعت اینترنت در داخل کشور، اقدام به ارسال بسته های آموزشی از طریق پست می نماید. بدین ترتیب هم از مزایای کلاس های غیرحضوری استفاده شده است و هم محدودیت سرعت اینترنت برطرف خواهدشد.

در حال حاضر شرکت های اروپایی با حذف روش سنتی و استفاده از اینترنت، به دانشجویان خود در سرتاسر دنیا مطالب آموزشی را به صورت زنده انتقال می دهند. در داخل کشور به علت محدودیت سرعت اینترنت امکان برگزاری این کلاس ها به صورت فوق وجود نداشته، لذا این موسسه اقدام به تهیه بسته های آموزشی شامل فیلم های تدریس دوره، کارگاه های عملی، انجام مثالهای کاربری و … نموده که داوطلبین خود را به این وسیله آموزش می دهد لذا این دوره ها به هیچ وجه با سایر دوره های مجازی قابل مقایسه نبوده و کلیه مطالب به صورت کلاسی به داوطلبین آموزش داده می شود.

سطح دوره های موسسه با استفاده از بسته های آموزشی و عدم وجود محدودیت زمانی، یسیار بالاتر از دوره های مشابه حضوری می باشد و حتی در گواهینامه های موسسه مدت دوره حضوری ذکر شده و همانند گواهینامه دوره های حضوری هستند.

گواهینامه های موسسه نیز جزء معتبرترین گواهینامه های داخل کشور هستند و در صدور گواهینامه بین المللی این موسسه تنها موسسه می باشد که گواهینامه های داوطلبین آن مستقیما در خارج از کشور برای آنها صادر می گردد.

۱- تعریف :

آموزش غیرحضوری یا آموزش از راه دور روش غیرمستقیم آموزشی نظام­مندی است که بر اساس جدایی جغرافیایی استاد و فراگیر استوار است و روابط آموزشی بین اساتید و فراگیران بر پایه استفاده از فناوری نوین و وسایل ارتباطی و کمک آموزشی شکل می­گیرد. که این واحد با این ابزار سطح گسترده‎ای از مخاطبین را تحت پوشش قرار می‎دهد.

آموزش غیرحضوری یا آموزش از راه دور روش غیرمستقیم آموزشی نظام مندی است که بر اساس جدایی جغرافیایی استاد و فراگیر استوار است و روابط آموزشی بین اساتید و فراگیران بر پایه استفاده از فناوری نوین و وسایل ارتباطی و کمک آموزشی شکل می گیرد. که این مرکز با این ابزار سطح گسترده‎ای از مخاطبین را تحت پوشش قرار می‎دهد.

۲- اهداف :

۱٫ از بین بردن مرزها و فواصل جغرافیایی و فراهم آوردن امکانات آموزشی سراسری.
۲٫ برنامه ‎ریزی جهت استفاده و بهره مندی فراگیران غیرمحدود، از آموزش‎های تخصصی مورد نیاز جهت تربیت و ارتقاء نیروی متخصص
۳٫ کاهش هزینه‎ های آموزشی با توجه به عدم محدودیت مکانی و زمانی.
۴٫ فراهم آوردن زمینه‎ ی بهره‎وری گسترده و مؤثر از آموزش‎های تخصصی صنعت با استفاده از فناوری نوین.
۵٫ ایجاد امکان آموزش‎های تخصصی صنعت برای مهندسین و تکنیسین مستقر در مناطقی که فاقد امکانات و منابع آموزشی می‎باشند.

۳- شرح وظایف :

۱٫ اطلاع رسانی و ثبت نام از علاقمندان شرکت در دوره‎های آموزشی
۲٫ نیازسنجی آموزش‎های غیرحضوری با توجه به مقتضیات گروه‎های هدف
۳٫ تدوین اولویت‎های آموزشی دوره با توجه به نتایج نیازسنجی
۴٫ شناسایی و طبقه بندی مشکلات آموزشی بخش غیرحضوری و هماهنگی با گروه مشاوران جهت ارائه راهکارهای مناسب
۵٫ برنامه ‎ریزی جهت برگزاری دوره‎های آموزشی عمومی و انگیزه سازی جهت تحت پوشش قرار دادن تمامی گروه‎های هدف
۶٫ ایجاد بانک اطلاعاتی از شرکت کنندگان و اساتید دوره‎های آموزشی

افتخارات مجموعه آموزشی ، مهندسی صنعت جوش :

» دارای مجوز رسمی آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور

» دارای مجوز رسمی آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای

» دارای گواهینامه ISO 9001:2008 از موسسه IMRC

» عضویت در انجمن جوشکاری آمریکا (AWS)

» عضویت در انجمن مکانیک آمریکا (ASME)

»عضویت در انجمن آزمایشات غیرمخرب آمریکا ASNT

» اولین و تنها مرکز برگزاری دوره های تخصصی به صورت غیرحضوری

» همکاری با معتبرترین سازمان های فعال در زمینه یازرسی فنی در جهان (TWI)

p30web-org-naftir-com

لیست کامل دوره های غیرحضوری – مرکز آموزش صنعت جوش ایران :

در این بخش از معرفی سایت مرکز آموزش صنعت جوش قصد داریم به معرفی دوره های آموزشی این مرکز بپردازیم

گروه بازرسی فنی :

– بازرسی چشمی جوش (سطح ۱و۲)

– بازرسی سندبلاست و رنگ سطح ۱ و ۲

– بازرسی جوش در ساختمان

– یازرسی خطوط لوله انتقال

– بازرسی لوله کشی صنعتی (پایپینگ)

– بازرسی ساخت مخازن ذخیره

– یازرسی ساخت مخازن تحت فشار

– بازرسی سازه های فلزی سطح ۱و۲

– کنترل کیفیت در پروژه های صنعتی سطح ۱

– کنترل کیفیت در پروژه های صنعتی سطح ۲

معرفی سایت مرکز آموزش صنعت جوش – گروه آزمایشات غیرمخرب :

– دوره تخصصی بازرسی چشمی جوش – VT

– دوره تخصصی بازرسی مایع نافذ – PT

– دوره تخصصی تست ذرات مغناطیسی – MT

– دوره تخصصی تفسیر تست رادیوگرافی – RTI

– دوره تخصصی تست التراسنیک – UT

– دوره تخصصی تست جریان های گردابی – ET

گروه حفاظت از خوردگی :

– دوره تخصصی بازرسی رنگ و پوشش سطح ۱

– دوره تخصصی بازرسی رنگ و پوشش سطح ۲

– دوره تخصصی حفاظت کاتدیک در خطوط لوله

معرفی سایت مرکز آموزش صنعت جوش – گروه استاندارد و آیین نامه :

– دوره تخصصی الزامات و تشریح کامل استاندارد API 1104

– دوره تخصصی الزامات و تشریح کامل استاندارد API 650

– دوره تخصصی الزامات و تشریح کامل استاندارد AWS D1.1

– دوره تخصصی الزامات و تشریح کامل استاندارد IPS

– دوره تخصصی نشریه ۲۲۶ سازمان مدیریت

– دوره تخصصی نشریه ۳۰۶ سازمان مدیریت

– دوره تخصصی نشریه های سازمان نظام مهندسی

– دوره تخصصی کلید فولاد سطح ۱ و ۲

گروه طراحی و محاسبات فنی :

– دوره تخصصی طراحی جوش در سازه های فلزی

– دوره تخصصی کلید فولاد

گروه مهندسی عمران :

– دوره تخصصی آیین نامه های نظام مهندسی ساختمان

– دوره تخصصی بازرسی جوش در ساختمان

– دوره تخصصی نقشه کشی صنعتی سطح ۱

– دوره تخصصی نقشه کشی صنعتی سطح ۲

معرفی سایت مرکز آموزش صنعت جوش – گروه برنامه ریزی و مدیریت پروژه :

– دوره تخصصی زمانبندی و کنترل پروژه های صنعتی سطح ۱

– دوره تخصصی زمانبندی و کنترل پروژه های صنعتی سطح ۲

– دوره تخصصی زمانبندی و کنترل پروژه های صنعتی سطح ۳

گروه ایمنی و بهداشت صنعتی :

– دوره تخصصی ایمنی و بهداشت صنعتی HSE سطح ۱ و ۲

– دوره تخصصی ایمنی و بهداشت صنعتی HSE پیشرفته

– دوره تخصصی ایمنی جرثقیل های صنعتی

– دوره تخصصی ایمنی در کارخانه صنعتی

گروه کنترل کیفیت جامع :

– دوره تخصصی کنترل کیفیت سطح ۱ – QC

– دوره تخصصی کنترل کیفیت سطح ۲ – QC

– دوره تخصصی تشریح الزامات و مستندسازی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2007

– دوره تخصصی تشریح الزامات و مستندسازی سیستم مدیریت یکپارچهIMS

– دوره تخصصی تشریح معیارهای مدل EFQM

مشاهده انواع گواهینامه های آموزشی:

– گواهینامه موسسه آموزش و مهندسی جوش ایران

– گواهینامه شرکت BOW انگلستان (تحت نظر TWI انگلیس)

– گواهینامه انجمن آزمایشات غیرمخرب آمریکا (ASNT)

– گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای کشور

– گواهینامه دانشگاه صنایع و معادن ایران

– گواهینامه انجمن کیفیت ایران

امیدوارم از ” معرفی سایت مرکز آموزش صنعت جوش ” لذت برده باشید ، تا معرفی سایت دیگر برای شما بهترین ها را آرزومندیم.


اگر هم مایل هستید سایت شما نیز در پی سی وب معرفی شود به صفحه ” معرفی سایت شما در پی سی وب ” مراجعه فرمایید

اگر از دنبال کنندگان معرفی سایت ما هستید پیشنهاد میکنیم  از طریق ” آرشیو سایت های معرفی شده ” از سایر سایت های معرفی شده نیز بازدید فرمایید .

  • طراحی سایت پشتیبانی سایت
  • ۰
  • ۰

سال نود و پنج مبارک باد + جشنواره نوروزی پی سی وب :

بازکن پنجره را  – که بهاران آمد که شکفته گل سرخ به گه گلستان آمد سال نو بر شما مبارک ، خوشحالیم از اینکه امسال هم میتوانیم در خدمت شما باشیم

امسال هم مانند پارسال در تعطیلات نوروز هم در کنار شما خواهیم بود …

سال نود و پنج مبارک باد پی سی وب

سال نود و پنج مبارک باد + چشنواره نوروزی پی سی وب :

گروه پشتیبانی سایت پی سی وب فرارسیدن سال ۱۳۹۵ خورشیدی و نوروز باستانی را به کلیه هموطنان عزیز تبریک عرض می نماید، با آرزوی سالی خوش ونیکو از سوی تمامی اعضای این مجموعه برای شما عزیزان به اطلاع می رسانیم.

جشنواره نوروزی پی سی وب از تاریخ ۱ فروردین ۹۵ لغایت ۳۰ فروردین ۹۴ برگزار می شود.تخفیفات ویژه این جشنواره برای مشتریان گرامی به شرح زیر می باشد :

» ۱۵ درصد تحفیف برای سرویس های پشتیبانی سایت : جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس های پشتیبانی سایت پی سی وب ، مشاهده تعرفه ها و سفارش میتوانید به لینک ” تعرفه های پشتیبانی سایت پی سی وب ” مراجعه فرمایید .

کد تحفیف : NSP95

» ۲۰ درصد تخفیف برای سرویس های پشتیبانی محتوایی : جهت کسب اطلاعات بیشر در رابطه با سرویس های پشتیبانی محتوایی پی سی وب و سفارش میتوانید به لینک ” ارائه کلیه خدمات پشتیبانی محتوایی ” مراجعه نمایید .

کد تخفیف : NCP95

» ۲۵ درصد تخفیف برای کلیه سرویس های طراحی وب :

– طراحی قالب وردپرس : جشنواره طراحی قالب وردپرس در نوروز ۹۵ نیز با ۲۵ درصد تخفیف ویژه ادامه دارد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این جشنواره میتوانید به لینک ” جشنواره طراحی قالب وردپرس ” مراجعه نمایید .

کد تحفیف : NWP95

– طراحی استایل ویبولتین : طراحی استایل ویبولتین نیز به مناسبت جشنواره نوروزی پی سی وب با ۲۵ درصد تخفیف انجام میشود ، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات طراحی قالب ویبولتین پی سی وب میتوانید به لینک ” طراحی استایل ویبولتین ” مراجعه فرمایید.

کد تخفیف : NVP95

– طراحی قالب کلیجا ، میهالیسم ، فریر ، whmcs و… نیز در این جشنوراه با ۲۵ درصد تخفیف انجام میشود

کد تخفیف : NOP95

» ۲۰ درصد تخفیف در کلیه خدمات سئو و بهینه سازی :

– سئو و بهینه سازی ویبولتین : سئو و بهینه سازی ویبولتین در جشنواره نوروزی پی سی وب با ۲۰ درصد تخفیف انجام میشود ، برای مشاهده تعرفه ها و لیست پکیج ها میتوانید به لینک ” سئو و بهینه سازی ویبولتین ” مراجعه نمایید

کد تخفیف : NSV95

– سئو و بهینه سازی وردپرس : سئو و بهینه سازی وردپرس نیز در جشنواره نوروزی پی سی وب تا ۳۰ فروردین با ۲۰ درصد تخفیف ویژه انجام میشود ، برای اطلاع از تعرفه ها و مشاهده لیست پکیج ها میتوانید به لینک ” سئو و بهینه سازی وردپرس ” مراجعه نمایید.

کد تخفیف : NSW95

» ۳۰ درصد تخفیف در خدمات نصب و راه اندازی :

برخی از خدمات نصب و راه اندازی پی سی وب به شر زیر می باشد :

– ۳۰ درصد تخفیف در خدمات ویبولتین و خدمات نصب و راه اندازی ویبولتین ، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید و مشاهده پکیج ها میتوانید به لینک ” خدمات نصب و راه اندازی ویبولتین ”  مراجعه نمایید

کد تخفیف :  NVI95

– ۳۰ درصد تخفیف در خدمات نصب و راه اندازی whmcs  به مناسبت جشنواره نوروزی پی سی وب ، جهت مشاهده توضیحات بیشتر و مشاهده پکیج ها  میتوانید به لینک ” خدمات whmcs ” پی سی وب مراجعه نمایید.

کد تخفیف : NWI95

– سایر خدمات نصب و راه اندازی وردپرس ، کلیجا ، میهالیسم و… نیز به مناسب جشنواره نوروزی پی سی وب با ۳۰ درصد تخفیف ارائه میشود

کد تخفیف : NOI95

نکات مهم :

» جهت استفاده از خدمات کافیست در هنگام سفارش کدتخفیف را ارسال بفرمایید ، لازم به ذکر است کدهای تخفیف تنها تا ۳۰ فروردین ۹۵ معتبر می باشند

» جهت تماس با کارشناس ما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ارسال تیکت – درخواست پشتیبانی : ارسال درخواست پشتیبانی

شماره تماس :۰۲۱۶۶۸۷۰۲۸۳

  • طراحی سایت پشتیبانی سایت
  • ۰
  • ۰

تبلیغات رایگان در پی سی وب :

سلام ،امروز قصد داریم به معرفی خدمات تبلیغات رایگان پی سی وب بپردازیم ، این مقاله رو از این جا شروع میکنم ، که چی که تصمیم گرفتیم چنین سرویسی را به کاربران ارائه نماییم ؟

به نظرم هر وب سایت یا هر ایده ای در وب پارسی در هر سطحی که باشه برای پیشرفت نیاز به یکسری حمایت ها دارد ، این نیاز برای حمایت گاهی مادی و گاهی معنوی هست ، و گاهی هم مادی و هم معنوای است ، این نیاز به حمایت یک نیاز همگانی است

البته قبل از ادامه توضیحات یک نکته رو بگم که ما در اصل  این مقاله قصد داریم در رابطه با نیاز به حمایت در وب پارسی صحبت کنیم و نیاز های حمایتی وب مستران ، مدیران سایت ها ، صاحبان ایده در وب پارسی و در اصل گردانندگان وب پارسی را بررسی کنیم ،  در صورتی که سایر بخش های یک جامعه هم نیاز به حمایت دارد اما این بحث خارج از این مقاله است و نمیتوانیم در یک مقاله کل نیاز حمایتی یک جامعه را بررسی کنیم ، اما خوب میتوانیم نیاز های حمایتی وب مستران را بررسی کنیم

گفتیم که همه در وب به حمایت نیاز دارند ، اما این مقدار نیاز در هر وب سایت یا وب مستری میتونه فرق داشته باشته و در یک وب سایت این احساس نیاز بیشتر و در یک وب سایت کمتر باشه ، ایده های جدید ، وب سایت های حدید ، ایده های موفق ، وب سایت های قدیمی و…. همه برای موفقیت بیشتر به حمایت نیاز دارند

تبلیغات رایگان در پی سی وب

در رابطه با انواع حمایت ها بیشتر بدانید :

در این بخش از اطلاعیه ” تبلیغات رایگان در پی سی وب ” قصد داریم به بررسی انواع حمایت در وب بپردازیم :

بالاتر به نوع حمایت ها ، مادی و معنوی اشاره کردیم ، یکی از انواع حمایت : حمایت های مادی ( مالی ) هست که همه با آن اشنا هستید ، و در واقع همه وب سایت ها و وب مستران به این نوع حمایت نیاز دارند که فقط مقدار نیاز ها با هم فرق دارد ، این نوع حمایت میشه گفت فقط در موارد خاصی وجود دارد و برخی از موارد نیز کلا وجود ندارد !

البته به نظرم این که خیلی کلا حمایت در وب خیلی وجود ندارد دلایلی هم دارد که جلوتر به ان اشاره میکنم ، اما نوع دیگری از حمایت ها ، حمایت های معنوی هست که شاید با آن خیلی اشنا نباشید ، من این گونه حمایت معنوی رو تعریف میکنم ، هر نوع کمک غیر مادی که به موفقیت یک وب سایت یا یک ایده کمک کند را میتوان حمایت معنوی نامید که باز خیلی این نوع حمایت نیز وجود ندارد ، ولی باز به نسبت حمایت مالی این نوع حمایت در وب بیشتر وجود دارد

یک نمونه از حمایت معنوی رو میشه این گونه مثال زد : انتقاد کردن و پیشنهاد دادن در رابطه با یک ایده یا یک وب سایت میتونه به وموفقیت آن ایده یا وب سایت کمک کنه در نتیجه این یک نوع حمایت معنوی هستش

ما هم به نوعی با ارائه خدمات رایگان به همین شیوه از وب سایت ها حمایت میکنیم و در این پست ” تبلیغات رایگان در پی سی وب ” هم قصد داریم این شیوه حمایتی رو بیشتر معرفی کنیم

چرا حمایت در وب پارسی وجود ندارد ؟

در این بخش از مقاله ” تبلیغات رایگان در پی سی وب ” قصد داریم به پاسخ این سئوال ” چرا در وب پارسی حمایت وجود ندارد ؟ ” بپردازیم :

» یکی از دلایل اصلی که حمایت در وب پارسی وجود نداره اینه که همه میدونیم که همه به حمایت احتیاج داریم اما هیچ اقدامی نمیکنیم !!!

میشه گفت در ایران و شاید در خیلی از کشور ها هیچ سازمانی با نام حمایت از وب مستران یا وب سایت ها و یا در کل حمایت از وب وجود ندارد ، این که وجود ندارد یک نقطه ضعف است ، وبمستران و مدیران وب سایت ها میتوانند به هم دیگر کمک کنند ، این کمک کردن میتواند زمینه همکاری های بیشتر را فراهم کند و حتی در اینده چنین سازمانی را ایجاد نمایند

» صرفا تصورمان این است که حمایت فقط مالی است ، فکر میکنیم اگر بخواهیم از وب سایت یا ایده ای حمایت کنیم فقط باید به صورت مادی از اون ایده یا وب سایت حمایت کنیم و چون اکثر وب مستران توان چنین حمایتی را ندارند ، پس در نتیجه حمایت کردن در وب پارسی آن گونه که باید باشد شکل نمیگرد

اما واقعا فقط حمایت کردن ، حمایت مالی نیست ما میتوانیم به صورت معنوی از یک دیگر حمایت کنیم ، ما در وب سایت مون هم نوع مطلبی ،حتی مطالب اسپم و کپی منتشر میکنیم ، ولی هیچ وقت مقاله تبلیغاتی و حمایتی از سایت دیگری منتشر نمیکنیم، در صورتی که ممکن است این حمایت شما برای ان وب سایت مفید واقع شود

شما یک سایت خبری دارید ، میتوانید از یک وب سایت غیر خبری حمایت کنید ، این که یک وب سایت غیر خبری رو در وب سایت خودتون معرفی کنید این خودش میتونه یک نوع حمایت باشه وقتی شما از سایت دیگری حمایت میکنید یک روز ممکن ان سایت از شما حمایت کند یا سایت دیگری از شما حمایت کند و ترویج این شیوه میتواند زمینه ساز همکاری و حمایت وب سایت ها از هم دیگر را به همین سادگی فراهم کند

» فقط اعلام میکنیم ولی عمل نمیکنیم : این که اگربتوانیم حمایت میکنیم و یا حمایت خواهیم کرد و… جملاتی هست که خیلی شنیده میشه ولی عمل نمیشه ، بهتر است به جای این که فقط اعلام کنیم ، کنار آن به آن عمل هم بکنیم ، و همان طور که گفتم هر وبمستری میتواند به وب مستر دیگری کمک کند فقط کافی هست بخواهد

زمان این که گفته هایمان عمل کنیم فرا رسیده است بهتر است فقط به جای این که در رابطه با این موارد صحبت کنیم عمل کنیم ….

بهتر است وب مستران به هم دیگر کمک کنند و باهم متحد شوند ، این حمایت و اتحاد میتواند برای وب پارسی بسیار مفید باشد ، همه این مسائل را گفتیم که با انگیزه های ما از حمایت کردن بیشتر آشنا بشید و همچنین بار ها در خدمات رایگان چنین سئوالاتی را دوستان مطرح کرده بودند

چرا پی سی وب خدمات رایگان ارائه میدهد ؟ ، چرا به وب مستران خدمات رایگان ارائه میکنیم ؟ و…

احتمالا با مطالعه توضیحات فوق به پاسخ این سئوال رسیده اید اما به طور مختصر ، ما برای حمایت از وب مستران و مدیران وب سایت ها چنین سرویس هایی را ارائه میکنیم ، خوشبختانه همان طور که پیش بینی کرده بودیم این خدمات زمینه ساز همکاری های بیشتر شد و با مدیران وب سایت های بیشتری آشنا شدیم

پی سی وب نیز به حمایت وب مستران و کاربران احتیاج دارد ، پس تصمیم گرفتیم از کاربران و وبمستران حمایت کنیم که خوشبختانه این حمایت باعث شد که دیگر وبمستران نیز از ما حمایت کنند ، به حمایت بیشتری نیاز داریم پس تصمیم گرفتیم به همان میزان حمایت مان را از وب مستران و کاربران بیشتر کنیم

تبلیغات رایگان در پی سی وب

تبلیغات رایگان در پی سی وب :

اما خوب بپردازیم به موضوع اصلی این مقاله یعنی : تبلیغات رایگان در پی سی وب، تمامی توضیحاتی که دادیم مقدمه کار تا به برسیم به اینجا خوب تبلیغات رایگان در پی سی وب شامل چه مواردی میشه ؟

تبلیغات رایگان در پی سی وب :

» اولین سرویس تبلیغاتی که راه اندازی کردیم سرویس معرفی سایت بود ، که تقریبا ۲۳ مراد ۱۳۹۴ از این سرویس رونمایی کردیم ، و با استقبالی که از این سرویس داشتیم سعی کردیم روز به روز به امکانات این سرویس بیافزاییم و برای بازدهی بیشتر از هفته نامه معرفی سایت نیز حدودا یک ماه پیش رونمایی کردیم که تا کنون نسخه از از این هتفه نامه در پی سی وب منتشر شده است

اولین نسخه این هفته نامه را میتوانید از طریق لینک ” نخستین هفته نامه معرفی سایت ” مشاهده بفرمایید . و دومین نسخه این هفته نامه را نیز میتوانید از طریق لینک ” دومین هفته نامه معرفی سایت ” مشاهده بفرمایید .

این سرویس تقریبا باعث شد امار بازدید سایت های معرفی شده در هفته نامه تا ۳ برابر افزایش پیدا کند که مطئنا برای وب سایت های معرفی شده مفید خواهد بود ، اگر مایل هستید آرشیو کامل سایت های معرفی شده را مشاهده کنید میتوانید به لینک ” آرشیو معرفی سایت ” مراجعه نمایید و در صورتی که شما هم مایل هستید از این سرویس استفاده کنید میتوانید به لینک ” راهنمای معرفی سایت در پی سی وب ” مراجعه فرمایید

همچنین در صورتی که مایل هستید در رابطه با معرفی سایت پی سی وب بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم مقاله ” سئوالات متداول معرفی سایت ” را مشاهده بفرمایید.

» دومین سرویس تبلیغاتی رایگانی که بعد از معرفی سایت راه اندازی کردیم سرویس ” معرفی محصولات ”  بود که البته قبلا به دلیل محدودیت هایی که وجود داشت ، هر نوع محصولی پذیرفته نمیشد اما در حالا حاظر امکان معرفی تمام محصولات اینترنتی که دارای مجوز های مربوطه باشند وجود دارد

» سومین سرویسی که از امروز شروع به کار خواهد کرد رپورتاژ آگهی رایگان است که کاربران میتوانند به صورت رایگان رپورتاژ آگهی های خود را در پی سی وب منتشر نمایند ، توضیحات بیشتر در رابطه با این سرویس را به زودی منتشر خواهیم کرد

برای این که با این سرویس تبلیغات رایگان در پی سی وب بیشتر آشنا بشید ، اگر مایل هستید در رابطه با رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ آگهی بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم مقاله ” رپورتاژ چیست ؟ ” را مشاهده و بررسی نمایید .

» و چهارمین سرویس تبلیغاتی که به زودی در پی سی وب خواهیم داشت تبلیغات بنری رایگان در انجمن پی سی وب می باشد ، تبلیغات رایگان در پی سی وب مدتی به صورت آزمایشی فعال بود که به زودی پس از تکمیل این بخش نیز مجدد شروع به کار خواهد کرد و کاربران میتوانند از خدمات بنری رایگان انجمن پی سی وب نیز استفاده نمایند

اگر مایل هستید در رابطه با انجمن پی سی وب بیشتر بدانید پیشنهاد میکنم مقاله ” افتتاح رسمی انجمن پشتیبانی پی سی وب ” را مشاهده بفرمایید.

» کمپین حمایت از وب مستران – [به زودی ] :

همان طور که گفتیم در حال حاظر هیچ سازمان یا مرکزی برای حمایت از وب پارسی ، وب مستران و مدیران وب سایت ها به صورت علنی وجود ندارد ، و ممکن است در آینده نیز وجود نداشته باشد ، فقط ما وب مستران می توانیم از هم دیگر حمایت کنیم ، کمپین حمایت از وب مستران فرصتی است که وب مستران و مدیران وب سایت ها کنار هم جمع شوند و از هم دیگر حمایت کنند و…

این طرح در مرحله نظرسنجی می باشد و در صورتی که در نظر سنجی به موفقیت برسد ، آن را اجرایی خواهیم کرد ، برای شرکت در نظرسنجی و گفتگو در این باره میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید

گفتگو و نظر سنجی در رابطه با کمپین حمایت از وب مستران

  • طراحی سایت پشتیبانی سایت